Pagina's

Essie - Brooch The Subject

Een primeur! Het allereerste lakje van Essie op mijn site! Whoehoew! Wat wilde ik die nagellakjes toch al lang een keertje proberen! Mijn Deautybox van December bracht eindelijk de verlossing, want jawel daar zat een Essie-lakje in ! (als jullie de inhoud van de Deautybox van december graag willen zien , laat maar weten bij de comments)  Nu was het eindelijk zover...

En het allereerste lakje iiiiissss : Brooch The Subject!


Dit is een nude-kleurig lakje. Hmm ik heb eigenlijk een haat-liefdeverhouding met nudelakjes. De ene keer bevalt het me erg maar de andere keer vind ik gewoon erg saai. Toen ik zag dat er een Essie-nagellakje in mijn Deautybox zat was ik dan ook heel erg blij, maar dacht ik tegelijk: "waarom dit kleurtje?" Er waren namelijk andere meiden die een bordeaux kleurtje hadden of een donkerblauwe.

Wat vind ik er nu van?
Wel ik moet zeggen dat ik toch wel fan geworden ben van dit lakje. Het is heel subtiel, ideaal voor op het werk of voor tijdens mijn stage.
Maar vooral: hij DROOGT ontzettend SNEL! Echt helemaal top!!


Daarbij komt nog dat de Essie-lakjes een groot en breed kwastje hebben, erg makkelijk om goed je nagels te lakken! En ook nog eens erg snel!



Conclusie:  Essie-lakjes zijn helemaal top!
Enkel de prijs, het is niet budget, maar het is wel betaalbaar. Je krijgt voor zo'n 10 euro wel 15 ml nagellak. Dus op zich valt dat best mee, en je krijgt er heel wat voor terug.

Ps: over enkele dagen komt ook de wintercollectie van Essie op mijn site!

Hebben jullie al veel ervaring met Essie? Zo ja, wat is jullie lievelingslakje?

Liefs,

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur! Hele mooie nagellak, is een goede aankoop geweest! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur! Essie is altijd goed! Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi neutraal/nude kleurtje inderdaad van Essie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is echt heel mooi, ik hou van de kleurtjes en lakjes van Essie. Ik vind ze vaak nét even iets aparter, daar hou ik van.

    Als je het leuk lijkt; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super tof toch, bij deze ben je van harte uitgenodigd om mee te komen 'feesten'!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Ze zijn inderdaad duur maar de kwaliteit en hoeveelheid maakt het wel weer goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi lakje.

    Bekijk ook eens mijn blog voor twee hele toffe winacties. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kleurtje!

    Liefs x
    www.blogbymerdjelin.nl (doe jij al mee met de winactie op mijn blog?)

    BeantwoordenVerwijderen