Pagina's

EOTD: Blue vs Brown

Hoi allemaal!
Vandaag laat ik jullie een simpele ooglook zien, met bruintinten én blauwe tinten!

In zonlicht

In schaduw

 
 
Ik ben trouwens vergeten om mascara aan te brengen! Dat zie ik nu pas!
Nu ja, dan zien jullie mijn 'naakte' wimpers ook een keer :D
De producten die ik gebruikt hebt zijn de volgende:

 Een quattro oogschaduwpaletje van Essence. Ik gebruikte hiervan de donkerblauwe kleur.
 
 
Het Berlin- paletje (LE) van Catrice. Hiervan gebruikte ik de middenste rij (de twee bruine kleuren Berlin Wall en Am Alex 

Een blauwe eyeliner van ELF, in de kleur Midnight.
 
 
En inderdaad, geen mascara  haha :D
 
 
Eigenlijk heb ik allemaal budget-producten gebruikt! Leuk ! :) 
 

Wat vinden jullie van deze look? En hebben jullie deze producten zelf al gebruikt?

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten