Pagina's

Werelddierendag + Nieuwe huisdiertjes! :)

Hoi !

Vandaag is het werelddierendag, de perfecte gelegenheid om je diertjes eens extra in de watten te leggen!
En op deze dag kan ik jullie kennis laten maken met mijn 2 nieuwe huisdiertjes, of beter gezegd kotdiertjes, want ze wonen bij mij op kot!

Wat voor diertjes zijn het nu? Wel het zijn knaagdiertjes, zijn groter dan een hamster, kleiner dan een chincilla, en ze hebben een lange staart... Weet je het al? Het zijn Mongoolse gerbils, oftewel woestijnratjes!








Zijn ze niet schattig? :)
Nu heb ik wel nog een dilemma, de namen... Ik dacht zelf aan Jip en Janneke. (dat zeg ik nu eigenlijk altijd tegen hen)  Ofwel Lumière en Pendule (van belle en het beest) ..

Wat denken jullie? Hebben jullie ideetjes voor namen?

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten