Pagina's

MAX Flower Honey Lipglossjes (Action)

Overal velletjes, scheurtjes, trekkerig gevoel.. Kortom droge lippen. Hatelijk! Ik heb dan ook altijd wat bij de han dom mijn lippen mee in te smeren. Lipbalsems in een blikje, in normale 'lipstickvorm', in lipglossvorm,.. En laat ik het net daarover hebben vandaag, verzorgende lipglossjes. Deze keer deze van MAX uit de Action, lekker budget! :)


Ik heb zelf 4 varianten: kers, vanille, watermeloen en druif. De verpakking vind ik wel leuk, vooral de plastieken bloemetjes die in de tubetjes zitten vind ik fijn om naar te kijken, deze bewegen mee wanneer je de tube beweegt. Ook zijn het vrolijke kleurtjes. De manier van aanbrengen is met een typische schuin afgesneden tuit, zoals veel het geval is bij zulke tubetjes. Daar heb ik alleszins niks op tegen. 










Laten we de ingrediënten eens bekijken: 


  • paraffinum liquidum : minerale olie
  • polybutene: sticky vloeistof die gebruikt wordt in lipstick en lipgloss 
  • Hydrogenated Styrene : Sommige chemische smaakstoffen zijn gemaakt met Styreen
  • Vitamine E
  • Amandelolie
  • parfum

    Erg veel moet je niet van verwachten , het is ook niet zo dat alle velletjes zomaar weg zijn na gebruik van deze lipglossjes, maar ik gebruik ze toch graag, ze maken je lippen wel wat zachter en ruiken/smaken lekker ! Wel vind ik het een beetje misleidend dat de lipglossjes Flower Honey Lipgloss heten, waar is de honey?! Maar ach dat houdt me niet tegen, mijn favorieten zijn kers en vanille.

    Ze zijn erg goedkoop, ik geloof €0,79 voor een setje van 2 stuks!

    Voorts laten ze een mooie glans na op de lippen: 

Hebben jullie deze lipglossjes ook? 

Liefs, 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten